Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Φάλτσες νότες


Δεν ξέρω γιατί πρωτοδιάλεξα αυτό τον τίτλο. Έμπνευση της στιγμής, μάλλον. Ή ίσως γιατί πολλές φορές στη ζωή μου νιώθω να βάλλομαι από ..φάλτσες νότες. Πράγματα που φαίνεται να μην κολλάνε πουθενά. Πράγματα που σε κάνουν να μένεις άναυδος και να λες "χμμ.. ναι, ε;". Πράγματα που, εκεί που έλεγες πως όλα πάνε καλά, κάνουν ένα "μπαμ" και φέρνουν τη ζωή σου τα πάνω κάτω. Κι εσύ μένεις να κοιτάζεις τις εξελίξεις μην έχοντας πια τι να πεις..

Αυτό το blog γεννήθηκε πριν ..χμμ, πάνε κιόλας δυόμισι χρόνια; Γεννήθηκε μετά από "πίεση" της φίλης μου της Μαριλένας "άντε καλέεεε, πότε θα κάνεις κι εσύ blog να τα λέμε κι από εκεί;;;". Γεννήθηκε κι έμεινε.... στα γεννοφάσκια. Ακόμη να μεγαλώσει. Μεγάλη άρνηση μιλάμε. Ούτε μια ανάρτηση μέσα σ' αυτά τα δυόμισι χρόνια. Τότε έλεγα πως ήταν λόγω έλειψης χρόνου. Τώρα λέω πως απλά δεν είχε έρθει η ώρα του. Να μου πείτε, τώρα ήρθε; Δεν ξέρω, θα δείξει. Αυτό που ξέρω είναι ότι σ' αυτή τη φάση της ζωής μου έχω ανάγκη από κάτι καινούριο να καταπιαστώ, ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα με τα οποία καταπιάνομαι.

Ας σταματήσουν κάπου εδώ λοιπόν τα λόγια, κι ας πάρουν σειρά οι νότες, φάλτσες και μη...

Καλώς με :)

2 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

καλώς το το κορίτσι:))
επιτέλους!
και κοιτα που το άνοιξες τελικά κι εγώ, ούτε που το πηρα ειδηση.

καλά γραψίματα
και θα δεις: πολύ θα σου αρέσει!

φιλιά Ειρηνουλα μου, πολλά :))

Ειρήνη είπε...

Χαίρομαι πολύ που μου κάνεις εσύ το ποδαρικό :) Ναι, μάλλον θα μου αρέσει, έτσι λέω κι εγώ.. θα δείξει! Φιλιά :)