Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Παιχνιδάκι!

Παίζουμε; Παίζουμε! Γιατί όχι, άλλωστε; Μικρά παιδιά δεν είμαστε κι εμείς; (Επ! Εσύ εκεί στο βάθος, σε άκουσα που έβηξες, υπονοείς κάτι φίλος;;;; Αααα είπα μήπως!!!).
Εξάλλου όπως λέει κι ο Χόρχε Μπουκάι, όλοι μέσα μας έχουμε ένα παιδί που δεν πρέπει να το αφήνουμε στο παράπονο ή να το αγνοούμε ;) Ώρα λοιπόν να πάρει τα ηνία η μικρή Ειρήνη!

Στο παιχνιδάκι με προσκάλεσε η Μαρία - Μαρία μπορεί να μην είχα ακόμη το χρόνο να σε "γνωρίσω", όμως χαίρομαι και σε ευχαριστώ πολύ γι' αυτή την πρόσκληση! :)

Έχουμε και λέμε λοιπόν, οι κανόνες του παιχνιδιού είναι οι εξής:

1. Να αναφέρεις ποιός σε προσκάλεσε.
2. Να καταγράψεις 10 πράγματα που αγαπάς.
3. Να προσκαλέσεις κι εσύ με τη σειρά σου 10 ακόμη bloggers φίλους.


Δέκα πράγματα που αγαπώ λοιπόν.. για να δούμε..
1. Αγαπώ τους δικούς μου ανθρώπους. Συνειδητοποιώ πως δεν τους το λέω συχνά, πως τις περισσότερες φορές προσπαθώ να κρατάω τα συναισθήματά μου μέσα μου, όμως.. τους αγαπώ πολύ! Και είναι και μακριά και μου λείπουν ακόμα περισσότερο :(
2. Αγαπώ να διδάσκω! Και αγαπώ τα παιδιά που διδάσκω! Μπορεί να κουράζομαι πολύ, μπορεί πολλές φορές να σπάζουν τα νεύρα μου, ωστόσο τις περισσότερες φορές η ψυχολογική ανταμοιβή και η ευχαρίστηση είναι απερίγραπτη! Και η αγάπη που βλέπω στα πρόσωπα των παιδιών μου φέρνει δάκρυα στα μάτια, ένα μεγάλο χαμόγελο και με κάνει να τα αγαπώ ακόμα περισσότερο!  
3. Αγαπώ να διαβάζω. Και αγαπώ να μαθαίνω! Αγαπώ να ψάχνομαι μέσα από τα βιβλία, να ανακαλύπτω πράγματα για τον εαυτό μου, πράγματα για τους άλλους και για τον κόσμο στον οποίο ζούμε. Μου αρέσει  να διευρύνω τους ορίζοντές μου, μακάρι να μπορούσα να ζήσω εκατοντάδες χρόνια για να προλάβω να διαβάσω όλα αυτά που θέλω να διαβάσω!
4. Αγαπώ να φροντίζω, να νοιάζομαι. Να δίνω πολλά κι ας παίρνω πολλές φορές λίγα. Όσο και να λέω πως μπούχτισα, συνειδητοποιώ πως έχω μεγάλα αποθέματα ακόμα..
5. Αγαπώ πολύ τη φύση, αγαπώ απλά πράγματα και όμορφες στιγμές.. μια βόλτα στο πάρκο, ένα ηλιοβασίλεμα, μια πνοή ανέμου, ένα όμορφο τραγούδι, ένα ζεστό χαμόγελο, μια κουβέντα αγάπης..
6. Αγαπώ να μαγειρεύω.. να πειραματίζομαι... κι ας μην έχω το χρόνο να το κάνω ούτε με ποιον να το μοιραστώ..
7. Αγαπώ να συζητώ με ενδιαφέροντες ανθρώπους. Ανθρώπους που δε θα σταθούν στην επιφάνεια, αλλά θα έχουν κάτι παραπάνω να σου δώσουν και να "απαιτήσουν" από σένα...
8. Αγαπώ τη δημιουργία. Οτιδήποτε! Θα 'θελα πολύ να έχω το χρόνο να μεταμορφώσω τα έπιπλά μου, να κάνω περισσότερα παζλ, να ζωγραφίσω, να κεντήσω, να φτιάξω πράγματα από το τίποτε, να μάθω να παίζω κιθάρα και πιάνο, να γράψω, να μάθω κεραμική, να φωτογραφίσω τα πάντα γύρω μου και τόσα, τόσα άλλα!
9. Αγαπώ τη μουσική. Με χαλαρώνει, με ηρεμεί, με κάνει να αισθάνομαι όμορφα...
Και τέλος...
10. Αγαπώ να είμαι Εγώ..


Θα μπορούσα να προσθέσω και πολλά άλλα, αλλά οι κανόνες είναι κανόνες :)  Οπότε με τη σειρά μου ας προσκαλέσω δέκα φίλους να μοιραστούν μαζί μας δέκα πράγματα που αυτοί αγαπούν, για να τους μάθουμε λίγο καλύτερα:
1. Τη Μαριλένα παρόλο που ξέρω πως δε συμμετέχει σε παιχνίδια πλέον (ελπίζω στο παρόν να κάνει μια εξαίρεση)
2. Τον marco 
3. Τον Ιπτάμενο Ολλανδό   
4. Την Eva F. 
5. Τη Ρένα 
6. Τον Σκρουτζάκο 
7. Τον Άσκαρ 
8. Τον koulpa 
9. Τη neli 
and last, but not least:
10. Τον Άθεο (βέβαια το μπλογκ σου μάλλον δεν είναι κατάλληλο για κάτι τέτοιο, οπότε μετά χαράς σου "παραχωρώ" χώρο εδώ :) )


Update: Μόλις είδα ότι στο παιχνίδι αυτό με προσκάλεσε και η συνονόματη Ειρηνη Σ - σ' ευχαριστώ πολύ, Ειρήνη! :)

17 σχόλια:

ΜAΡΙΑ (Passion) είπε...

Ειρήνη μου, λες... 10)Αγαπώ να είμαι εγώ....και αυτό είναι για μένα το πιο ωραίο και το πιο σημαντικό!!! Εγώ άργησα (όμως ποτέ δεν είναι αργά) να αγαπήσω εμένα. Τώρα μαθαίνω να με αγαπώ!!!
Όσα αγαπάς ...είσαι εσύ!

Ειρήνη είπε...

Κι εγώ άργησα, μη νομίζεις.. κι ακόμη έχω δρόμο μπροστά μου. Αυτά τα πράγματα δεν έρχονται πολύ νωρίς στη ζωή μας ούτε είναι εύκολο να επιτευχθούν. Αυτή όμως είναι η μαγεία, να μεγαλώνουμε ανακαλύπτοντας και αγαπώντας σιγά-σιγά τον εαυτό μας. Αλλιώς η ζωή μας μάλλον βαρετή θα ήταν! :)

Μαριλένα είπε...

Ειρηνούλα μου, ξερεις πόσο σ' αγαπάω και πως ποτέ δε χάνω ανάρτηση σου, εεε; :))

αλλά απο παιχνίδια, έχω τελειωσει δια παντός (όπως έγραψα και στην Coula που με καλεσε, "τέλειωσα, αφού λυσσαξα για έναν ολόκληρο χρόνο" :ΡΡ)

φιλιά πολλά
και καλο φθινόπωρο!
(και άντε να βρεθουμε επιτέλους!)

Ειρήνη είπε...

Το περίμενα αυτό για τα παιχνίδια! Δεν πειράζει, καταλαβαίνω όμως :) Όσο για το να βρεθούμε.. χαχα δεν υπόσχομαι τίποτα, γιατί ξέρεις τι συμβαίνει τελικά :P Θα προσπαθήσω πάντως να έρθω ένα Σάββατο, όσο πιο σύντομα μπορώ - αρκεί να μου υποσχεθείς να μη με μαλώσεις για το πόσο πολύ δουλεύω χαχα :P (άσε, το φετινό καμία σχέση με το περσινό να φανταστείς.. αλλά οκ, όλα καλά θα πάνε! think positive που λένε! :) α, και στο ΕΑΠ τελικά πήρα (μόνο) 2 θεματικές.. είδες πώς την ακούω τη μαμά Μαριλένα; :)) )

Φιλιά πολλά σε όλους σας και καλό φθινόπωρο, σωστά! Ο χειμώνας αργεί ακόμα ;) Και καλή σχολική αρχή στο Ραφάκι :))

akrat είπε...

καλή τύχη στο παιχνίδι

Ειρήνη είπε...

χμμ.. ευχαριστώ..!

koulpa είπε...

γύρισαααα.. κάτσε να βρώ λιγο τα ίσα μου.. (κάπου 35 χρόνια είχα να κάτσω τόσο..) και θα παιξω κι εγώ.. :):)
χαχα όλοι με δυσκολία τα καταφέρνουμε να μας αγαπήσουμε.. :):)
καλό φθινόπωρο :):)

Ειρήνη είπε...

koulpa! καλωσήρθες :) τα πέρασες καλά φαντάζομαι, ε; για να λες να έρθεις στα ίσα σου, μάλλον παραχαλάρωσες ;) το παιχνιδάκι δεν είναι βιαστικό, με το πάσο σου!

καλό φθινόπωρο! :)

koulpa είπε...

xaxa χαλάρωσα μέχρι τελικής πτώσης.. κατ΄ευθείαν για το γηροκομείο είμαι.. :):)
ξέχασα και να διαβάζω και να γράφω.. :):)
την καληνύχτα μου :):)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εσύ αγαπάς τη μαγειρική κι εγώ τις μαγείρισσες!

Ειρήνη είπε...

Άσκαρ
χαχαχα δε θα περίμενα διαφορετικό σχόλιο από σένα!

Ειρήνη είπε...

koulpa
σε ζηλεύω! αυτό θα πει διακοπές!!

καλημέραααααα!

Άθεος είπε...

Ευχαριστώ Ειρήνη για την πρόσκλησή σου.
Όπως είδες, μόλις τελείωσαν οι διακοπές, πέρασα να σε… δω!
Μου βάζεις δύσκολα, αν και σε ευχαριστώ για το χώρο που μου διαθέτεις, αφού αντιλαμβάνεσαι ότι στο blog μου δεν μπορώ να παίξω, αν και όσο έλλειπα μου τον κάνανε τον χώρο, αρένα για καβγά!
Όμως, δεν μπορώ να προσκαλέσω δέκα άτομα, γιατί όσους ξέρω είναι πολυάσχολοι σαν κι εμένα.
…θα μου πεις, εγώ γιατί παίζω…
…ε, εγώ είμαι παιχνιδιάρης!
Αφού λοιπόν εσύ με προσκάλεσες, πάμε στο 2. όπου θα σου πω με συντομία δέκα πράγματα που αγαπώ!

1. Το αυτονόητον! Τους δικούς μου ανθρώπους, που βρίσκονται πλάι μου τον περισσότερο χρόνο, και εννοώ την οικογένεια.
2. Αγαπώ τους φίλους, γιατί σ’ αυτούς μπορώ να στηριχτώ, όταν θα έχω την ανάγκη τους. Και δεν εννοώ την υλική, αλλά την ηθική που είναι η συμπαράσταση που σε στηρίζει όταν νιώθεις μόνος.
3. Αγαπώ να διαβάζω, να μαθαίνω, να ερευνώ ό,τι δεν μου έμαθαν στο σχολείο.
4. Αγαπώ να γράφω, να συζητώ, να διαλέγομαι γύρω από οποιοδήποτε θέμα.
5. Αγαπώ την αλήθεια, όσο πικρή και να είναι. Για χάρη της αφιερώνω τα πάντα. Θυσιάζω και τις ομορφότερες στιγμές της ζωής μου. Τούτο με κάνει ειλικρινή και αυτό είναι που ζητώ κι από τους άλλους, κάνοντάς με να μισώ το ψέμα και την υποκρισία.
6. Αγαπώ τον κόσμο και παλεύω να γίνεται καλύτερος, μέσα από αγώνες που θεωρώ πώς ανταμείβουν αυτόν.
7. Αγαπώ τη μουσική, Rock, Jazz και Blues κυρίως γιατί επουλώνει ό,τι με πλήγωσε.
8. Αγαπώ την ηρεμία. Θέλω να ζω χωρίς έγνοιες που ταράζουν τη συνείδηση και αποτρέπουν την ευτυχία.
9. Αγαπώ τον έρωτα γιατί με κάνει ευαίσθητο και με ταξιδεύει.
10. Τέλος, αγαπώ το καλό φαγητό. Μην μου δώσεις ό,τι νάναι… σε έφαγα!

Άθεος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ειρήνη είπε...

Άθεε, χαίρομαι πολύ που πέρασες και πόσο μάλλον, ανταποκρίθηκες στο ..παιχνιδάκι! (Δεν είναι ωραίο να παίζουμε, να γινόμαστε και πάλι παιδιά;;)

Όμορφα πράγματα αγαπάς! Ειδικά το 5ο, η αλήθεια, με βρίσκει τόσο, μα τόσο σύμφωνη! Και τι δε θα 'δινα να είχα γύρω μου ανθρώπους ειλικρινείς, δεν ξέρω τι συμβαίνει, αλλά ο κόσμος φαίνεται να ..φοβάται; χμμ.. ή να μην έχει τα κότσια, να πω καλύτερα, να πει (και να δεχτεί) την αλήθεια - όσο κι αν τους λες πως αυτό θέλεις και αυτό προτιμάς, ακόμα κι αν η αλήθεια αυτή μπορεί να στεναχωρήσει ή και να πληγώσει. Να μην περάσω στο άλλο, όταν πρέπει αυτοί να ακούσουν την αλήθεια... Τι να λέμε, μεγάλο κεφάλαιο αυτό...

Στις διακοπές σου πώς τα πέρασες; Ελπίζω να ξεκουράστηκες, νομίζω πως θα χρειαστείς πολλές δυνάμεις με κάποιους στο blog σου.. όντως έγινε αρένα (ελπίζω εγώ να στάθηκα στο ύψος μου χαχα - είμαι πολύ ήρεμος άνθρωπος, αλλά με το συγκεκριμένο άτομο δεν άντεξα, συγνώμη :P)

Άσχετο, αλλά πιθανόν να πρόσεξες ένα friend request στο facebook - that's me! Απλά ξέχασα να βάλω κάποιο μήνυμα εκεί, αν και πιθανόν να αναγνώρισες το ..νουφαράκι. Ελπίζω να με δεχτείς στους "φίλους" σου :)

Ευχαριστώ που πέρασες από εδώ, καλό βράδυ και καλό φθινόπωρο να έχουμε!

Άθεος είπε...

Ευτυχώς που μου είπες για το facebook. Δεν θα το έβλεπα. Δεν ασχολούμαι με αυτό παρά μόνο όταν με φωνάζουν ή για να δημοσιεύσω ανάρτηση.
Είδα τι έγινε στο blog. Μπράβο για την υπομονή σου.
Για λίγο έφυγα και μου το κάνανε μπουρδ@λο!
Στην Κάλυμνο ωραία, αν και θα προτιμούσα Λευκάδα!
Καλό Φθινόπωρο.

Ειρήνη είπε...

Είπαμε, έχω υπομονή.. γαϊδουρινή χαχα
Αλλά είναι να μη με φτάσεις στα όριά μου (και η αντίδραση στο blog καμία σχέση με οριακή, μπορώ να γίνω πολύυυυ χειρότερη).. Σκορπίνα παιδί μου, τι να λέμε τώρα.. χεχε.. καλό βράδυ!

ΥΓ: Και του χρόνου στη Λευκάδα εύχομαι!