Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Κυριακή

δεν έχω να πω πολλά απόψε..
(τι πρωτότυπο, θα έλεγε κανείς..)


απλά συνειδητοποίησα πόσο γρήγορα πέρασε το σαββατοκύριακο, μεταξύ μαθημάτων και δουλειάς στο σπίτι, διαβάσματος και αναπολήματος...


ήταν και όμορφες αυτές οι δύο ημέρες, με τίποτα δε θύμιζαν φθινόπωρο...


ήθελα πολύ, πάρα πολύ να βγω μια βόλτα, αλλά μια βόλτα με καλή παρέα.. δεν ήθελα να βγω απλά για να βγω..  ήθελα να είναι με άτομο που να μπορώ να έχω ουσιαστική επικοινωνία.. και πάνω εκεί ήταν που συνειδητοποίησα πως ειδικά σήμερα κανείς δε θα με γέμιζε.. άραγε εγώ να έχω αλλάξει τόσο πολύ που είμαι πλέον πολύ απαιτητική ή μήπως οι άλλοι δεν έχουν κάτι ενδιαφέρον να (μου) προσφέρουν; 


δεν πειράζει όμως, μου έκανε καλό και η ηρεμία στο σπίτι, βρήκα και την ευκαιρία να διαλέξω και να παραγγείλω κάποια cd με χαλαρωτικά, new age ακούσματα, από εκείνα τα περίεργα που ακούω εγώ, όπως θα έλεγε και μια φίλη.. 


μ'αυτά και μ'αυτά έφτασε το βράδυ της Κυριακής και σχεδόν το ξεκίνημα μιας καινούριας εβδομάδας. Να σας ευχηθώ να περάσετε όμορφα και να μην είναι και πολύ κουραστικές αυτές οι μέρες.. αν όμως είναι, τότε ας έχουμε όλοι μας τη σκέψη μας στο επόμενο Σαββατοκύριακο..


καλό σας βράδυ και καλή εβδομάδα να έχουμε...


13 σχόλια:

Ντρουσίλα είπε...

Ονειρεμένα ακούσματα...

Καλή εβδομάδα και σ'εσένα, Ειρήνη! Να είσαι καλά!

Ειρηνη Σ είπε...

Κλείνεις τα μάτια και ονειρεύεσαι ότι είσαι σε αυτή την ήρεμη και όμορφη γωνία του πλανήτη

koulpa είπε...

xaxa ωραία πέρασα.. αν και λίγο πιασμένος και κουρασμένος.. σιγουρα γεμάτος θαλασσα ουρανό και αέρα.. :):)
καλημέρα και καλή εβδομάδα :):)

KitsosMitsos είπε...

Άτιμη Κυριακή...
Καλημέρα.

Ειρήνη είπε...

Ντρου,
μου αρέσει πολύ αυτή η "μουσική" - δεν είναι για όλες τις ώρες, αλλά όταν νιώσεις πως τη χρειάζεσαι, πραγματικά σε χαλαρώνει και σε ταξιδεύει..

Ειρήνη Σ,
ακριβώς έτσι.. δε θα ήταν όμορφα να είμασταν εκεί; χωρίς άγχη, χωρίς ίντερνετ και "πολιτισμό", χωρίς υποχρεώσεις παρά μόνο για τον ίδιο μας τον εαυτό..
αλλά να σου πω κι ένα μυστικό; τέτοια μέρη κρύβονται (και) βαθιά μέσα μας, το θέμα είναι να μπορέσουμε να τα ανακαλύψουμε..

koulpa μου,
μια χαρούλα σε βρίσκω, ανανεωμένο.. ελπίζω αυτό να κρατήσει πολυυυυυυύ! φιλιά

KitsosMitsos,
όπως ακριβώς το λές, άτιμη είναι, άτιμη.. μήπως από εδώ και στο εξής να τη βάφτιζα Δευτέρα; χεχ
καλημέρα :)

Μαριλένα είπε...

πήγαμε για μπάνιο εμείς, κλασσικά :))
είχε την έμπνευση κι ηρθε κι η Ευγενία μαζί μας, περάσαμε πολύ όμορφα :))

καλη βδομαδα Ειρηνουλα μου!

Ειρήνη είπε...

Μαριλένα μου, σου το έχω πει πως ζηλεύω τις Κυριακές σας, δε σου το 'χω πει; Ε, ας σου το ξαναπώ! Τις ζηλεύωωω - και βασικά ζηλεύω εσάς (με την καλή πάντα έννοια) που είστε τόσο αγαπημένοι και τόσο όμορφη οικογένεια και περνάτε μαζί τέτοιες στιγμές.. να 'στε πάντα καλά :))

Τυχερή και η Ευγενία που σας συνόδεψε χεχε

Καλό βράδυ! :)

Orthodox είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ειρήνη είπε...

Να δηλώσω πως δε μου αρέσουν οι "διαφημίσεις", από όποιο χώρο και να προέρχονται.

Να ξέρετε λοιπόν πως όλα τα "διαφημιστικά" σχόλια θα διαγράφονται.

Άθεος είπε...

Πρώτα, πρώτα θέλω να ρωτήσω, από πού προερχόταν το διαφημιστικό σχόλιο.
Απλά, αν ήταν από blogger!
Έτσι όπως ένιωθες εσύ την περασμένη βδομάδα, νιώθω εγώ αυτή.
Πόσο ήθελα χθες να βρω ένα άτομο να μιλήσω… και δεν βρήκα κανένα!
Ούτε email δεν πήρα!
Γι αυτό όταν ξανανιώσεις έτσι, τουλάχιστον πες ένα γεια σε email!

Ειρήνη είπε...

Καλημέρα Άθεε,

Το σχόλιο προερχόταν από τους γνωστούς-αγνώστους που μας πήραν παραμάζωμα να καταθέσουμε τα σχόλιά μας στο ..νεοϊδρυθέν blog (ξέρεις ποιό). Δε με ενόχλησε τόσο το ότι έγινε διαφήμιση, αλλά όπως είπες κι εσύ νομίζω κάπου (ή ήταν η Ντρου;) το ότι δε μπήκαν καν στον κόπο να σχολιάσουν το θέμα του χώρου στον οποίο βρίσκονται παρά μόνο να κάνουν "στεγνή" διαφήμιση.. τέλος πάντων.

Όσο για τις Κυριακές... είναι περίεργες ημέρες, έτσι δεν είναι; Ή που θα είναι υπέροχες, με παρέα και πολύ κέφι, ή που θα μας πιάνουν οι εσωτερικές αναζητήσεις (τουλάχιστον εμένα). Θα το έχω υπόψιν για το email, σ' ευχαριστώ :) Κι εσύ όμως να κάνεις το ίδιο, εεε;; Καλή συνέχεια Κυριακής, ελπίζω η σημερινή ημέρα να είναι καλύτερη από χθες!

Άθεος είπε...

Χα χα χα, καλά το κατάλαβα!
Ο γνωστός "Άγνωστος" και μη εξαιρετέος!
Αχ βρε Ορθόδοξε, γιατί δεν συμμετέχεις στα blog που επισκέπτεσαι...!
Καλό απόγευμα Κυριακής Ειρήνη.

Ειρήνη είπε...

Μμμ.. να σου πω την αλήθεια, το προτιμώ που δε συμμετέχει. Δε μου χρειάζονται φανατισμοί εδώ πέρα.

Καλό απόγευμα και σε σένα :)